Dostępność usług

Dbamy, aby oferowane i świadczone przez nas usługi były dostępne dla wszystkich klientów – niezależnie od ich potrzeb.

Zapewniamy dostępność usług na każdym etapie :

Dostępność usług zapewniamy poprzez odpowiednie przygotowanie dokumentów i materiałów, w szczególności: ulotek lub innych materiałów promocyjnych, treści na naszej stronie internetowej, formularzy, wniosków, umów, pism oraz końcowym rozliczeniem produktu.
Informacje niezbędne do korzystania z usług znajdziesz:
  • w regulaminach związanych ze świadczeniem usługi, z którymi możesz zapoznać się w oddziale banku, drogą mailową oraz na stronie www.banklbs.pl.
  • w umowach związanych ze świadczeniem usługi, z którymi możesz zapoznać się  w oddziale banku, drogą mailową.

Umowy i regulaminy w przystępnej formie

Wszystkie nasze umowy i regulaminy przygotowujemy tak, aby były czytelne i łatwe do zrozumienia. Naszym celem jest, aby każdy klient – niezależnie od swoich możliwości – wiedział, z jakich usług może skorzystać i na jakich warunkach.

Rozmowa w placówce w języku migowym (PJM)

Już wkrótce w naszych placówcókach będziesz mógł również porozmawiać z pracownikiem naszego banku za pośrednictwem tłumacza polskiego języka migowego (PJM).
Tłumacz połączy się z Tobą zdalnie i pomoże w rozmowie z naszym pracownikiem. Usługa dostępna będzie w godzinach otwarcia naszych placówek.