Możesz także porozmawiać z infolinią za pomocą języka migowego PJM. Aby skorzystać, wejdź na stronę www.banklbs.pl , a następnie kliknij Tłumacz Migowy, wybierz wariant „Tłumacz PJM na infolinii”. Tłumacz w Twoim imieniu zadzwoni na infolinię i pomoże załatwić Twoja sprawę. Tłumacz jest dostępny codziennie w godzinach 8:00-20:00.
Nasza Infolinia w zakresie obsługi bankowości elektronicznej i aplikacji mobilnych jest czynna w godzinach 8:00 – 22:00 7 dni w tygodniu pod numerem telefonu:
22 112 25 74
Jak dbamy o dostępność na naszych infoliniach
Staramy się aby nasza infolinia była dostępna i wygodna dla wszystkich
Mamy proste i intuicyjne komunikaty głosowe
Przeszkoliliśmy naszych konsultantów w kontaktach z osobami ze szczególnymi potrzebami
Dążymy do tego, abyś zawsze otrzymywał jasne i zrozumiałe odpowiedzi na swoje pytania
Jeśli potrzebujesz abyśmy mówili wolniej lub głośniej - powiedz nam o tym